wtorek, 10 maja 2016

Miraculum Rozdział IX

Cisza. Nikt się nie odezwał. Byli słychać tylko i wyłącznie tykanie zegara.
- Miło się poznać Edith!- odparł Adrian. Dziewczyna dobrze wiedziała kim jest. Podobnie było z resztą klasy.
- Więc, skąd jesteś?- spytała się Chloè. Najwyraźniej miała jakiś plan.
- No cóż em...- jąkała się-"Weź się w garść" mówiła w myślach- Jestem z Polski, ze skromnej wsi.
- O czyli nigdy nie widziałaś samochodu co nie! Haha!- drwiła.
- Wypraszam sobie. To, że pochodzę ze wsi, nie znaczy, że brak mi kultury. Wybacz mi proszę, ale nie masz racji.
- Och! Ładnie odobierasz słowa. Przyznaje nie brak ci...- zastanowiła się nad słowem-...ogłady. Może cię polubię.- nacisneła na słowo "może".
Wszyscy osłupieli. Chloè podarowała sobie droczenie się z nową. To było nad zwyczajne.
- Dobrze, może powiesz nam coś więcej o sobie?- prosiła nauczycielka.
- Cóż. Nie wiem co mam mówić. Czym jesteście zainteresowani?- pomyślała- Łatwiej by mi było gdybyście pytali o to co chcecie wiedzieć. Ja bym tylko odpowiadała.- uśmiechnęła się do Adriana- Już jedno pytanie padło pora na kolejne.
Uczniowie zastanawiali się chwilę. Pierwszy odezwał się Ivan:
- Jaką muzykę najbardziej lubisz?
- Hmm... Trudne pytanie. Preferuje każdy rodzaj muzyki, każdy jest inny więc przez to wyjątkowy dlatego warto go słuchać.
- Preferuję?- dopytywał się Alix.
- To inaczej lubię.- pomogła jej Mari.
- Aaa... Okej to w takim razie "preferujesz" jazdę na wrotkach?
- Szczerze, nigdy nie jeździłam. Ale zawsze chciałam to zrobić.- Edith powiedziała mniej uroczyście aby zrozumiała.
- Extra! To mogę cię pouczyć.- ekscytowała się  wrotkarka.
- He, he! Dziękuje. Na pewno skorzystam.
- Em... To może powiesz nam co wiesz o nas spytała nieśmiało Mylene.
- Dobrze. Ale będzie musieli pokoleji mówić swoje imiona.
- Mam na imię Adrian.- odezwał się.
- Jesteś modelem. Uszysz się chińskiego, szermierki i jesteś bardzo miły.- chłopak podrapał się nerwowo.
- Nino.
- Jesteś najlepszym przyjacielem Adriana. Jesteś DJ.
- Marinette.
- Wielka fanka mody. Chcesz zostać projektantką.
- Alya.
- Jak mnie mam to ty jesteś tą dziewczyną co prowadzi Biedrobloga.
- Tak! Widziałaś go!?
- Oczywiście! I muszę przyznać, że świetnie sobie radzisz.
Opowiedział o każdym w skrócie jakby zanala ich od lat.
- Całkiem sporo o nas wiesz jak na nową.- zainteresował się model.
- Tak!- odparła klasa chórem.
- To czym się zajmowała w Polsce?- spytała Juleka.
- Tak, i jakie przedmioty najbardziej lubisz?- dodała Rose.
- Moje ulubione przedmioty to muzyka, plastyka i sport. A w Polsce byłam modelką. Nie tak, sławną jak Adrian, ale jednak.
Znów osłupienie. Z min rówieśników wynikało na to, że już ją lubią. Edith uśmiechnęła się tylko, po czym zwróciła się do nauczycielki.o
- Przepraszam panią, gdzie mogłabym usiąść?
- Tymczasowo zajmij miejsce za Chloè, obok Alix.
- Dobrze- odparła i usiadła na wskazane miejsce.

Przepraszam, że tak późno. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz